Dag 18 – Min fritid...

...min fritid då alltså. Jag har väl inte så mycket fritid, eller jag ääälskar våran dotter, och det e ju på ett sett fritid eftersom jag e mamma ledig, men ändå  inte eftersom att det är typ som ett heltids jobb om man säger det så, vilket vi såklart ääälskar! :P Men när vi är barnlediga, så består vår fritid tillsammans, jag och min fästman! Oftast tillsammans i alla fall, det brukar bli att vi träffar några vänner, sitter och spelar spel ( bords spel ) .. Eller så är det bara jag och min fästman som myser, till någon film med något gott. Det brukar också bli att vi går ut med ett par vänner och sånt. Det är väl typ våran fritid! PUSZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0