Dag 17 – Min skoltid...

... okejokej. Jag gick ju 9 år i grundskolan, fast jag skolkade hela åttan och nian, för aa jag hamnade väl i fel umgänge? ;) egentigen. Men då tyckte man att det var kul hihi.. Så jag fick gå i IV ett år. Men första halvåret så brydde jag mig inte så mycket, skolkade lite här och dar osvosv, kom dit när jag skände för och det, eftersom jag fyller så sent på året så fick jag fortfarande barnbidrag, för fyllde inte 16 förens i december. Så därför fick jag mitt barnbidrag även om det var ogiltlig frånvaro. Men sedan tänkte jag, vafan ska jag bli?? kan ju inte sitta hemma hela dagarna med tanken : tog studenten med iv" .. Så jag började ta mig i kragen, + att en f.d vän började i samma klass som jag var riktigt bra vän med och de gjorde allt mycket roligare. Så efter det året så var jag klar med Engelskan och Matten. Så då blev det år 2007 att jag började på Barn och fritids programmet. Fick en helt okej klass, men vi fick heeelt nya klasser i tvåan för att annars skulle dom tydligen förlora en hel del pengar? för att de fanns för många klasser -.- .. I alla fall, fick en helt okej klass ändå. Vår klass var skolans stökigaste klass, så rektorn blev inblandad, men han fixade så att vi gjorde roliga saker med klassen, typ bowling, ut och käka och sånt, tillslut trivdes man bra i klassen, alla alltså. Så då blev vi lugnare och en bra klass helt enkelt. Alla lärare verkligen älskade oss, man hade bra kontakt med dom. 4 juni 2010 tog jag studenten med Barn och fritids programmet. Fick en massa G och VG. Vilket jag tycker är jävligt bra med tanke på hur mycket jag skolkade under min skoltid? hur många år jag förlorade osvosv... Fick i alla fall inte ett enda ig. Vilket är grymt bra! Så ja, detta var då min skoltid! ;) Sammanfattning or something.. Pusz på er. ♥



Bjuder på lite studentbilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0