Dag 16 – Något jag saknar.

Något jag saknar.. jag saknar lite från förr faktiskt, vännerna och hur det var då, jag säger inte att jag ångrar så som jag har nu, för det gör jag verkligen inte. Men lite saknar man från förr, men inte allt förståss, och jag har de egentligen bättre nu än förr, med tanke på att jag har världens bästa fästman och världens bästa och finaste dotter!♥



och någon jag saknar, är min farmor! Det känns så otroligt tomt nu utan henne ♥ Kan inte sluta tänka på henne. Träffades på julafton, hon fick leka med nessa en massa ( och de var de enda hon såg fram emot sa min ena farbror ) .. ♥ Sedan två dagar senare så får jag ett samtal av pappa och då har hon gått bort, annan dag jul! Men jag kommer alltid att sakna henne, och vi kommer alltid att älska dig, var du än är! ♥


Puzs! ♥


Kommentarer
Postat av: ida

ställ gärna några frågor på min frågestund! Frågor om design, potoshop och fotografering är också välkommna :)

2012-01-07 @ 12:24:12
URL: http://iidas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0