a ghooooost in our home. ;)

Det har vart sjukt konstigt hemma... häromdagen så började min mobil ladda utan en laddare? visst smidigt att inte behöva en massa sladdar som fröken elin sa;) ..
Sedan började tvn att höjas, till max... Jag trodde först att jag satt på dosan, men de gjorde jag inte. Den låg på bordet.. Man måste ändå trycka lite hårdare för och höja. Sedan satte jag in tösens välling i mickron och tog på 25 sekunder.. gick ut i vardagsrummet och undrade varför mickron aldrig slutade, kom tillbaka och då står det på 35 sekunder :s ..
Skit mysko tycker jag. Fan jag tror inte på andar och sånt, men hur fan kommer allt detta då??
Sen tyckte jag att det prasslade i hallen idag också, .. Fan tror jag börjar bli knäpp ;) 


Tjing tjong taxballong. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0