2012! ♥

Hej hallå. Igår var en riktigt bra dag, tills en viss del dårå. Men först tog vi en promenad till vivalla, hälsade på pappa, satt och snacka en massa skit och var där i ca 3 timmar. Sedan gick vi vidare till Älsklingens mamma, och satt där resten av kvällen typ. Tog i alla någon Smirnoff ice, mums. Firade nyåret med de jag älskar, det är de perfekta! Sen mot natten blev de lite som de blev, men allt är bra igen. ♥

Idag så var vi lite hos Leszeks mamma, men jag var inte på topp humör, denna dag är nog en sådan dag som är en depp dag. Men sedan så fick vi vänta på bussen 50 minuter :S .. vi kom dit precis när bussen skulle komma, men den kom aldrig så fick ta en annan buss 40 minuter senare. Kul och stå i kylan och frysa röven av oss!! tur att stumpan sov i alla fall.
Sedan gick vi av lite längre ifrån, skulle till en affär som tydligen var stängd, så fick gå i snön vääääääääldigt långt. Men skönt var det! =) Åt nyss varma mackor med älsklingen medan lill hjärtat åt lite vanlig mat hon med.

Blir nog en irene huss film ikväll, mysigt mysigt! ♥




Är så arg på falskheter. men sånt existerar tyvärr vart man än är någonstans. Först försvinner vänner när man blir gravid, sen tillbaka när man får barn sen försvinner dom igen :s Sen dom man tror är äkta vänner som ändå stannat kvar, sen visar det sig att dom är dom värsta av alla. oh gud jag hatar sånt! Tur att jag har de äkta vännerna kvar & familjen. ♥
men det är jobbigt, riktigt jobbigt. Att allt händer på samma gång, oh. Jag förstår inte varför. Men jag tycker detta är fel, tyck vad ni vill, men jag vet att många kommer tycka detsamma... : "vänner" som hör av si en gång i halvåret, kanske. Eftersom att de känner sig tvugna. Sedan så kommer deras vän till henne från en annan stad. De har ingen stans att sova p.g.a hennes vän hon åker till har katter och hon är allergisk mot katter.. För det första ta bort katterna under den tiden hon hälsar på, och stor städa lägenheten, då är det problemet löst eller? Nej tyvärr. För istället... Så utnyttjade dom min pappa, så dom fick sova där istället, UTAN att säga det till mig. Fast det är min pappa och fortfarande mitt hem även om jag inte bor där längre. När jag berättade till pappa  att jag inte visste så blev han förvirrad, men han höll med  mig totalt. De gör alla som jag berättat det till. Men är man fjorton år så är man , tyvärr.. I sättet dock.  Sedan när jag säger som jag tycker och tänker, som man ska få göra? Så får man läsa de ena och de andra i ena tjejens blogg och facebook, men vafan talk to me instead?  men nejnej. Så vi blev ovänner för att jag sa som jag tyckte. falskt? japp. Men vet ni? jag förlorar ingenting på det. Jag , eller rättare sagt... Ingen förtjänar falska vänner! Så har ni några, ta bort dom direkt. Så som ja gjorde. ;) + att när min farmor gick bort sa hon att hon finns för mig, men fick jag ett sms dagen efter eller dagarna efter? nej det var som bortblåst. Trodde att äkta vänner brukade fråga och undra hur sin vän mår efter tragedier. Det är en standar grej att "vänner" säger att de finns när tragiska saker händer sedan hör de inte av sig längre.  Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0