18 månader med älskling idag! ♥



Hej hallå! Idag har familjen hoffmann rapp varit rätt så aktiva hihi! ♥ Först på förmiddagen var vanessa såå otroligt gnällig, att vi knappt visste varken ut eller in, elle hur man nu säger?!.. Men hon vägrade sova också, kanske tänderna, stackarn ... ♥
Så hon somnade i min famn medan jag bar ner henne till vagnen, klockan halv två, alltså var hon vaken sen halv 7 till halv 2!!! Inte bra. Men sedan somna hon i alla fall. Vi tog en promenad till stan i kylan, gick riktigt snabbt för det var så kallt. Vi gick till Grekiska och käkade, så otroligt god mat har dom! och personalen är guld! 5 stjärnor av 5 möjliga!! :P Vi ville dit och äta eftersom vi har varit tillsammans i 18 månader idag!    ♥ Sedan tog vi och gick till vågen, och där inne i Gina tricot köpte jag ett par super snygga svartgråa jeans, en snygg vit stor skjorta och en grå typ munktröja, super snyggt alltihopa! Sedan gick vi vidare till Pawel, leszeks bror. :P Och där var vi resten av kvällen, adam och kerim var där med, och leszeks mamma, men de stack efter ett tag. Men sen kom Adam igen, och då tittade vi på Men on fire, en sjukt jävla bra film!!! Till det åt vi lite nacho chips.  Sedan vid halv 10 kom Vicki och hämtade oss, hon var så snäll och kunde skjutsa hem oss! ♥ Nu sover tösen, jag ska alldeles strax lägga in lite bilder i ett usb minne, sen blire nog och läsa ett tag innan sängdags.


Imorgon blire till andra G-mormor och fira henne, hon blir hela 88 år! ♥ Så då blire och träffa nessas mormor och mostrar, + allan.  :P






Juste hade en liten rolig uträkning idag också ha ha. Jag och älskling har vart tillsammans i 18 månader idag, dock känt varann i 19, men ja. Nessa är 8 månader om ca två veckor. Nio månader var jag gravid, så ja, efter en månad ca så kom lillan till! Men världens lyckligaste minne i mitt liv är när vi fick henne till vårt liv! Vi fick henne snabbt, men se hur bra allt gått, förlovade, sambo och vi älskar varann lika mycket idag, om inte mer? och vi e t.o.m fortfarande som nykära, säger att vi älskar varann innan vi sover, pussar varann ofta. När älsklingen är på jobbet så smsar vi så ofta vi kan, ringer ibland för och höra varanns röst. Skrattar och är som bästa kompisar samtidigt, har exakt samma humor, för de mesta dock ;)
 Men självklart har vi våra brister också, och tjafsar, men det reder vi ut ganska snabbt och får bara starkare känslor för varann. ♥
Vi har exakt samma känslor nu som förr, eller ja mer! Jag kan inte bli lyckligare än vad jag är nu och kan inte ha det bättre, än nu! För jag har det bästa, drömkillen och dottern, allt! Perfekt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0