120129.




Idag har vi haft storstädning, och när jag damsög vardagsrummet så kröp lillan efter mig hela tiden, eller ja efter damsugaren rättare sagt ;) hihi sötnosen då. Hon har börjat sova lite mindre också, eller ja hon sover mer när älsklingen e på jobbet och jag är ensam med henne.  Men nu sover hon i alla fall.
Jag och älsklingen har ätit köttsoppa och mjuka mackor till det. Under tiden tittade vi på en riktigt gammal film Livet är en schlager. Helt okej film :P 

När stumpan vaknar ska hon få i sig lite vanlig mat, och sedan vid 16 tiden ska vi till g-mormor och fika och gratta henne. Myspys!

En helt vanlig slapp söndag. Skönt med det också, och imorgon e de måndag igen, fifan vad helgerna bara springer iväg.


Puszar! ♥


Om ni vill utmana mig på wordfeud heter jag Mizovi  :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0