120125

Så trött på anonyma kommentarer, men det bästa av allt är ju att jag vet vem det är... suck, när ska människor mogna?   Ingen bryr sig om dig, stick.


I alla fall, sånna äckliga människor ska ju inte få förstöra dagen, även om dom verkligen försöker med det :P Säger bara.. Stick, skaffa dig ett liv din vidriga människa ! ;)


Är så glad över att min lilla flicka åt så mycket vanlig mat idag till lunch.. Det varierar, och ibland blir det mindre och ibland mer. Men äter hon mindre så blir man ju orolig och undrar om hon får i sig det hon behöver och ska. Men det är väl sånt som tillhör. Men idag åt hon jätte mycket och jag e sååå glad!

Snart om en stund ska vi gå till subway, köpa en macka, sen blire promenad till vivalla. Kommer ta lite bilder på vägen om vädret tillåter. Ska träffa nessas morfar en stund, senare ikväll ska vi storhandla och nessas morfar ska skjutsa oss och hjälpa oss lite hihi.. Snällt! :P


Nu ska jag ta på nessa lite varma kläder, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0