120124..

Idag fick jag tillbaka min mobil så den e så gott som ny :P .. Men det roliga är att jag inte kan skriva Å Ä och Ö.. För svenska finns tydligen inte ... ;s .. ? tråkigt.. Kul och skriva : vad gor du? nar ska vi borja? " lol .. aja, får kolla upp det sedan ringa och fråga varför dom tog bort svenska, t.o.m polska finns osv .. hmm aja :P

Hämtade också ut systemkameran!!! :P GRYMT BRA ÄR DEN ! Ska ta en massa bilder imorgon, kommer ta tid och lära sig men ja.


Idag så träffade jag och Vanessa, hennes g-mormor. Åt god mat, och tog en lång promenad, myspys! Sedan hämtade pappa mig och vanessa, och då hämtade vi ut mobilen och systemkameran.  :P

Sedan har jag städat lite också!


Imorgon så ska jag fan köpa mig en subway macka, oooh längtat, dom e så goda!! Sedan promenad till vivalla, träffa nessas morfar, sedan lite senare blire iväg till älsklingens jobb, hämta honom och sen stooorhandla! Gött och ha proppfullt med mat i kylskåpet igen. Ska till Öbo imorgon också, fått nog!!  Massvis med pussar!

Kommentarer
Postat av: MAYA

fin och bra blogg, och super söt bebis :)



kolla in min blogg och lämna en kommentar i frågestunden :)

2012-01-24 @ 22:21:19
URL: http://mayajuuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0