120123


Igår så beställde jag och älskling denna fina systemkamera. 18 megapixlar och den verkade vara riktigt bra! Den kommer någon gång denna vecka. Man kan ta så fina bilder med systemkameror, så då kommer de komma upp en hel del fina bilder här i bloggen.  :P 

Sen beställde jag också två Gossip girl böcker, 7an och 8an! Snart färdigt med sjätte boken så. Älsklingen beställde rakgrejer till sig dårå hihi.

aja, var nyss ute på promenad med sötnosen, åååh så kallt det blev tillslut, suck. Handlade lite frukt och toapapper också på hemvägen.  SÖtnosen sitter och leker bredvid mig, fast hon är en liten snake hihi. Hon försöker leka så gullig så, sedan tar hon datorn och knapprar haha. :P



oh undrar när min mobil e klar, saknar den haha, har en stenålders mobil... Pusz!


Fortfarande fundersam på hur folk tänker, när folk vill försöka förstöra för andra. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0