120121.

Hej hallå! .. Igår träffade jag och nessa, hennes morfar. Han följde med oss till banken, eftersom jag fått papper om att vanessa har fått pengar i ett sparkonto av min farmor :c .. De satte hon in för tre månader sen och vi fick papprerna igår, blir så otroligt sne på att man inte kunde på papper om de liiite tidigare, fick ju inte ens tacka eller någonting? :( ♥  känns jobbigt. Men min farmor är guldvärd! ♥
Men ska tillbaka till banken med älsklingen sen, eller hans underskrift för de gick inte eftersom jag var själv. Med tanke på att man måste ha med båda vanessas vårdnadshavare. Vi ska absolut inte ta ut pengarna utan vi vill göra så att vi ser sparkontot i våra banker så att vi också kan lägga in pengar där lite då och då. fan vanessa kommer vara rik när hon är 18 år, först har hon en fond som redan ligger på mycket pengar, sedan ett sparkonto, ojojoj..:P

aja, nu sover sötnosen, älsklingen spelar och jag tänkte skriva lite blogg, men om en stund ska vi väcka sötnosen, ta på oss kläderna och ta en tripp till sötnosens farmor. Tänkte gunga vanessa på vägen också, som hon tycker om. ojuste, igår köpte jag också söta skor till vanessa, grymt snygga! Perfekt när hon ska gunga, slipper hon frysa om fossingarna..:P


Pappa är hos farmor hus och tar bort grejerna där också, eller ja alla hans börder är där också. Pappa skulle ta med någon fin vas, och sånt från farmor så vi har som minne ifrån henne. ♥


Puss ha de toppen bra nu! ♥



Oh, vad liiiiiten hon var, värsta mini tjejen!♥

Kommentarer
Postat av: Dina

Gud vad fint av din farmor att hon har gjort ett sparkonto till vanessa :)<3 <3

2012-01-21 @ 11:57:50
URL: http://jockesfliicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0