120119.

Hejsan. Förut idag så gick jag och Nessa till hennes g-mormor. Vi åt god mat, sedan prata vi lite och sedan blev det en väldigt lång promenad och sen blev det hemmåt, mysigtmysigt. Vanessa sov fortfarande när vi kom hem, hon somnade lite i vagnen osv, så då la jag henne i sängen, och tänkte att jag passar på och städa. Så jag började städa, sedan vaknade hon , jag gav henne mat och sen fick hon leka av sig lite medan jag fortsatte städa och nu e det fiiiint fiiiint hemma! :P Bara att vika tvätten kvar, och hänga upp den nya tvätten då. Hihi.. Nu ska jag göra lite te och sedan joina lilla lek prinsessan en stund, sen vid 6-7 tiden blire och laga goood mat till älsklinge, jag har ju redan ätit , men han måste ju också äta så ;) Blir kyckling röra, med ris! Mumsigt.

Ska se om man kan hitta nya oth avsnittet också, blir och se på ikväll när älsklingen kommer hem från jobbet då, han vill också se den så hihi. PUSSSZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0