120118!♥

hejsan. Idag simmade jag faktiskt. Riiiktigt skönt. Simmade från 7 till 8.. Det blev 51 längder. Känns verkligen i kroppen kan jag ju meddela. Känner mig nästan lite smått förlamad ha ha.. Men det som ingår ju. ;)


Vanessa vakna nyss, hon sov knappt en timme -.- .. aja, hon fick lite välling i alla fall, nu sitter hon bredvid mig och leker och tjuvtittar lite här på datan och på de jag skriver ;) .. Ser på någon film på tv tusen också, en helt okej film. Tror den heter : prinsen och jag - smekmånad " .. eller något, men men somsagt helt okej film..


Jag och älsklingen pratade igår om att dra ihop ett gäng och åka på kryssning, inte än.. Men typ närmare mars något.. Ska bli sååå kul ! När man bestämt dag, bokat biljetter, sedan fixat barnvakt! Då blire ju också två nätter ( typ kryssning till riga eller något ) .. Då har man något roligt och se fram emot! :P
.. hihi.


Får se vad som händer och sker idag.. Igår rensade jag faktiskt alla Vanessas kläder, oooh så mycket hon har vääxt ur, men så blir det. men mycket kläder har hon kvar så klart men en hel hög som jag la undan nu i alla fall. Stumpan växer så det knakar! :P




Oh, jag tittade på gamla bilder nyligen, och på lite grejer som vi har fått av dig farmor!  :( Vi alla saknar dig och vi alla älskar dig!!♥  Hoppas att du har det bättre där du är nu! !♥


Pussar!

 Bjuder på en knas bild. Min älskling är min muPP! !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0