120117

hejsan. Förut idag så var jag och lillan i BVC, hon skulle få en spruta i armen, vaccin. Hon var sååå duktig, och de e sååå jobbigt och se henne efteråt, hon blir helt förstörd och gråter, nästan så att man själv vill gråta :c Var där klockan tio men fick inte gå in förens halv 11 eftersom det var andra som också skulle ta vaccinet. Men jag träffade en jätte trevlig tjej utanför, som hade en ursöt bebis på en månad, så vi satt och skratta och prata om allt möjligt och hade det riiiktigt trevligt faktiskt? ;o .. :P och man kunde inte be om nummer heller, då skulle säkert hon tro man va psyk ha ha. Men i alla fall, satt ändå och snacka en halvtimme, det var i alla fall riktigt kul. Sedan påvägen hem så stannar två tanter och börjar prata med vanessa, och mig då. Alltid lika roligt faktiskt!   Sedan kom vi hem vid kanske ja, lite över elva. Då gjorde jag soppa till mig, med rån. Sedan fick gumman lite lasagne, på buurk, inte riktig  lasagne ;) hihi..

Sedan blev de typ och sova för båda oss, men när man väl somna fick man väl sova i kanske någon timme? då vaknade hon, ooooh jag ville bara sova mer!!!! Menmen, blir väl senare antar jag ..
Ska alldeles strax dra ut på promenad med gumman, bara ge henne lite välling först. Blir en lång promenad! Men annars idag har det blivit en sådan slapp dag faktiskt, men de kan ju behövas det med..


Kom på förut idag hur jag ska träna och så ;) .. Tränar ju 5 dagar i veckan.. Så en dag i veckan ska jag boka in mig på ett spinnigpass, en dag i veckan ska jag simma och de andra tre dagarna ska jag göra annat i gymmet, såsom springa/styrketräna/crosstrainer och lite smått och gott! hihi. ;) 




Lånar ju pappas gmla skrutt mobil eftersom min e på lagning... De roliga är att jag kan smsa exakt alla, och få sms av alla, men jag kan inte smsa leszek ( den viktigaste och sms liksom ) .. Han kan smsa mig och alla andra. Vettefan varför det är så? får ringa comviq sen och fråga dom ...


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0