120116.♥

Hejsan. Gym som vanligt idag, men de behöver jag kanske inte skriva upp att jag gör eftersom det gör jag varje dag. Men i alla fall, sedan blev det och fixa sig, ge lite mat till mig och lill tösen, sedan tog vi en riktigt skön promenad till stan, skulle till Ump och träffa elin och hennes son + flera mammor med deras barn. :P När jag skulle gå in genom grinden så klämde jag min tumme, började spruta blod och det blev ett jack, nu e den öm som bara den :c Var där typ från halv ett till typ halv 4. Men sedan tog jag en riktigt skön promenad hem till oxhagen igen. Lill tjejen sov , hon var helt slut, lekte jätte mycket i Ump. jag är så stolt över henne, hon e så duktig, så kul och se henne utvecklas mer och mer för varje dag. Duktiga tjejen!!!♥

Sedan när vi kom hem var jag jätte hiungrig, åt ju bara soppa innan vi stack dit bort. Så jag rostade några mackor, och gjorde mat till stumpan, riktig mat. Hon åt som vanligt en burk, !♥ .. Nu ligger hon och leker lite för sig själv på golvet, kanske ska joina henne lite. Hon kan bli ganska otålig annars, ibland? .. I alla fall, älsklingen slutar om en timme, yey. Saknar honom så! 

oh, vart så seg och slut och bara velat sova, hela dagen igår och idag!! Så längtar tills kvällen då tjejen sover och vi kan sova, bara sova bara sova.. zzzzZZZZzzz..

aja, btw, damsög hela lägenheten igen, behövdes tyckte jag i alla fall? :P Sedan plockat lite. Men nu blire luuuugnt, och en massa lekar resten av kvällen. ha de toppen ni alla. PUUUUUSZ! :P♥♥


Oh, har hon verkligen varit sådär liiiiten???? STUMPAN!!! ♥

Mamma och pappa älskar dig mest i hela världen! Din lilla toker. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0