120114

hej hallå! Vanessa åt nyss mat, hon är sååå otroligt duktig! Mammas och pappas fina och duktiga prinsessa! ..
Jag och älsklingen åt också mat, tacos!

Men innan det så blev jag sugen på o springa av mig lite på gymmet, så jag tog cykeln och drog dit, gymmade i en timme, sedan gick jag och hämtade ut ett paket som jag beställt för ett tag sedan. En mysig stickad tröja, en väska och en scarf. Sedan så cyklade jag hem. Sen har vi inte gjort mycket, tittade på ett avsnitt av greys anatomy.

Btw, igår kväll såg vi nya one tree hill avsnittet, så grymt braaa!!! Längtar till nästa vecka, REDAN! I alla fall, min mobil suger get pung. oh jag blir så arg, den startar om hela tiden, fan ere för fel på den? tänkte ta cykeln och cykla till siba och lämna in den, visst den e inte försäkrad men jag har inte gjort något så att den gått sönder utan det har den gjort av sig själv, därför ska de antingen laga den eller ge mig en ny, TACK!


Får se vad som händer och sker mer idag,  blir väl en helt lugn dag skulle jag tro, kan vara skönt det med. Imorgon fyller g-mormor 91 år så då ska vi dit och fira henne! Många från släkten kommer skulle jag tro.

aja, nu fåre väl bli att cykla till siba och lämna in skräp mobilen.  Men hann i alla fall med ett blogg inlägg =)


Jag älskar min familj sådär grymt oerhört mycket! Ni är det bästa som hänt mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0