120107 ♥

Min mobil har fått hel fnatt .. Den håller på att laddas som om jag har någon usb i den osvosv, ska ta in en sladd och göra någon inställning och se om den blir bättre, annars så blire siba nästa vecka för orkar inte med en knäpp mobil.

Aja, igår var en bra dag! Först var det goooooos med nessa hela dagen lång, oooooh vår snuttegull. Sedan kom leszeks mamma och bröder hit på en kaffe, sedan drog dom och då kom nessas morfar, han satt här ett tag sedan hjälpte vi ner han till bilen med nessa, packa in och så, sedan skulle han skjutsa mig och älsklingen till bion, som btw var grymt bra! Sedan senare blev det några öl med bra folk i liquid. :P

Sedan fick vi skjuts hem, blev mcdonalds, sen blev de sängen, dygn trötta, men vart vaken sen tidigt på morgonen så de blir så då.


Om en timme ca, ska jag iväg och klippa mig ! ;)  Senare vet jag inte vad vi ska hitta på? eventuellt kommer några vänner hit. Men får se vad dagen har o bjuda på. Men oh vad vi saknar vår lilla älsklingsdotter. Men hon e hos morfar denna helg och har de bra, han ville ha henne hela helgen + en gång i månaden är vi barnlediga. Sen har vi stor familj med menmen. Kan vara skönt och kunna sova ut, men skjuttoooon vad man saknar henne efter bara 5 minuter ifrån sötnosen? Aja vi ses imorgon hjärtat!♥


Men ha det toppen. Pussar!  ♥


Kommentarer
Postat av: Karro

Hoppas att du får en toppendag!

2012-01-07 @ 12:14:55
URL: http://fracko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0