120103



Den här bion ska jag och älskling gå på fredag när vi är barnlediga. Är ju barnlediga en gång varje månad, första helgen varje månad. Så då blire bio och myspys med min älskling. Blir säkert å äta något gott också. Ska kanske på bio på lördagen med och se alvin and the chipmunks 3, ev ;p ..

Jag och dottern min, åt nyss mat. Hon var duktig och åt nästan hela burken och så drack hon vatten till det. Pratar gör hon hela tiden också. Fick hem Greys anatomy säsong 7 som jag beställt hem, så blir och titta på de lite senare.

Beställt hem en massa nya grejer. Kläder från ett annat land, skor och sen två gossip girls böcker. Orkar inte leta efter alla och visa er vad jag köpt, men de kan jag lägga in senare när jag fått dom! :P Så kul att få en massa paket och hämta ut hihi. aja nu skriker tösen så ska leka lite innan det blir promenad. Pusz!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den vill jag med se =)

2012-01-04 @ 03:13:18
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: felicia♥

ååh.. kan inte du & jag se på den filmen någon dag? :)

2012-01-06 @ 20:54:08
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0