120102.

hej hallå. Älsklingen är och jobbar, han har vart ledig förra veckan, p.g.a att min farmor gick bort oså, han ville vara hemma och hjälpa mig med våran lilla tös. Men nu är han tillbaka på jobbet. Så otroligt tomt utan han jue ;o .. Hur ska detta gå ha ha . Men det går, det går. Jag och lill tösen åt nyss mat, hon bara babblar och babblar, hihi. Roligt och höra faktiskt. Så sne på vädret, igår vaknade man och såg att det snöade jättee mycket och att de var snö på backen, men idag när ja åkte till gymmet så såg jag hur de vräkte ner med regn, så nu äre typ bara slask kvar... Regnar fortfarande tror jag -.- Men ska se till att komma ut lite i alla fall, men vill inte om det öser ner med regn med tanke på att då får stumpan all regn på sig. Men ska försöka se till att gå till affären i alla fall & handla lite mat. Så då kan man gå en liten längre väg till affären så kommer jag och lill tösen ut, men bara de inte regnar. Men blir typ en inne dag idag, så typiskt och så tråkigt.

Sötnosen ligger och leker med sina leksaker på golvet, så tänkte skriva blogg snabbt innan jag ska joina henne.


Puss ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0