SJUK!:c

Så jobbigt och vara sjuk! Igår när vi åkte till m-berg så skulle jag ta ´kina buffé och jag var såååå nära på att ramla med maten för när jag får feber så får jag världens yrsel, och det fick jag då. Så vi orkade inte vara kvar där länge, så pappsen kom och hämtade oss, han köpte även alvedon, så gulligt. Så när jag kom hem kollade jag tempen, hade närmare 40 grader feber. Sen har jag ont i hela kroppen, ont i huvudet, halsen, ont i ögonen, öronen och allting. Så tog alvedon, försvann med stunden, kom tillbaka sen osv. vaknade varje timme i natt, började nästan gråta för de gjorde så ont. Leszek mådde inte heller så bra, så pappa var snäll och tog vanessa på förmiddagen, från 7 till 12 ungefär, så vi kunde vil lite grann. Men vi mår lite bättre nu, iaf inte feber. Men tror att de börjar komma tillbaka igen? suck... Men fortfarande ont i hela kroppen och så, så tänkte vila lite. Pappa kommer snart med glass! Så snäll han är! Som fortfarande tar hand om sin dotter som ligger hemma nästan dödssjuk xD. =) Blir liksom aldrig sjuk, kanske en gång om året, om ens det? Sen när Dina är här på besök så lyckas jag bli sjuk :c aja, vi har det myspys iaf! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0