Ett år sen vi förlovade oss ♥

Tjolahopp. I lördags var det utgång, jag och dina gick ut först, och hade de riktigt trevligt, sedan kom älsklingen och resten av grabbarna. Så jag tyckte de var riktigt trevligt, väldigt onykter blev jag dock, men dricker så sällan så det fick jag lov och vara ;) Sedan på krogen träffade jag en vän som jag var bra vän med en gång i tiden, typ när vi var 12 år? å det var sist vi träffades. Att hon ens kände igen mig? men riktigt trevligt var det och träffas, och prata! Hoppas de blir fler gånger!


Sen på söndag vid två kom våran älsklings dotter hem. Så glad och sprallig var hon, och guuud vad vi saknat henne!! Gosh! pappa satt kvar och fika lite en stund och sedan vid 4 kom mamma, + syskonen och allan. Jag dina och älskling bjöd på mat, små köttbitar, ris och sås med sallad! ;) Grymt gott var det. Sedan blev det massa snack och runt halv 6 drog dom, men felicia stannade kvar eftersom hon ska sova här tills tisdag!


Idag blir det m-berg med Nessa och Dina =) .. Shoppa lite kläder till nessa, förlovningspresent till älskling och äta kina buffé. Mums!




kan inte sluta tänka på dom fina orden älskling sa till mig i lördags, så jäkla rörande. Iblaand kan han ha svårt och uttrycka sig, alltså att säga till mig hur han känner för mig! ( förutom jag älskar dig och du är fin, de säger han varje dag! ) och i lördags då sa han allt, och de var så jävla rörande och underbart! Jag älskar dig mest av allt i hela universum! Idag är det ett års förlovning! och imorgon är det 19 månaders sen vi blev tillsammans! ♥♥♥♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0