Dag 20 – Mina närmaste vänner.




Dina: Vi har känt varann i många många år, kanske 8 år? minns inte riktigt men väldigt länge. Vi har nyligen vart osams i tre år också. Men strax innan min födelsedag, en vecka innan typ. Så blev vi sams, vi började prata en hel del igen och jag frågade rent spontant om hon ville komma när ja fyllde, och självklart ville hon det. Så glad att vi fått upp kontakten igen och du var och är fortfarande som min syster! and i will always love you. Man kan alltid prata med dig om vad som hellst, när som hellst. och snart ses vi igen! :P


Elin: Vi har känt varann super länge, sen 5-6 i mellanstadiet. Vi var alltid dom som ingen fick vara med, vi gjorde alltid hyfs, men de tiderna var grymt bra! :P Vi har fortfarande kontakt, och du kommer alltid vara en av mina nära och kära fast vi inte har världens kontakt nu kanske, men du och jag har bra humor ihop. ♥


Daniella: Jag saknar dig hjärtat. ♥ Du är som min syster, och det kommer du alltid vara. Det var så längesen vi träffades, men hoppas att vi kan ses snart igen. Du är guld stumpan.



Emelie: Vi har känt varann sedan jag var 13-14 år. Nu har vi fått upp kontakten igen, och jag hoppas att vi kan träffas snart igen, för de var fan super längesen och jag saknar dig. Du kommer alltid vara en av mina närmaste vänner, även om vi inte träffas super mycket, så är du ändå en bra vän. ♥



Kommentarer
Postat av: Dina

Naw vad sött skrivet :)<3

Längtar tills vi ses nästa fredag :D

de är härligt att vi har hittat tillbaka till

varandra :) Och de kan bara bli bättre och bättre :D

Jag är stolt över dig du är en otroligt fin mamma till vanessa<3<3<3

2012-02-02 @ 18:57:08
URL: http://jockesfliicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0