120222.

hejsan. Igår träffade jag och nessa hennes g-mormor, vi gick till city gross, och sedan hem till henne och åt soppa och mackor, riktigt mysigt var det! =) Kom hem lite senare på eftermiddagen och då blev det mys med flickan miN! Sett färdig alla oc avsnitt förresten :c man blev ju skit deppig av det :c Först trodde jag aldrig att jag skulle fastna för dom men sedan blev man näst intill besatt ;).. Ska börja titta på Gossip girls nu istället, får se om man fastnar för dom också. '

Idag blir det städning, redan städat lite, men ska fortsätta snart igen, måste bara vila mig efter den långa promenaden :/ ..

På lördag kommer Dina, stannar till onsdag. På söndag kommer min ena syster och stannar till tisdag! MYSPYS! :P


PUSSZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0