120219!

okej.. jag tränar, men jag vill ändå inte äta vad jag känner fört. Men egentligen borde jag.. för ställde mig på vågen och väger fan ingenting...Vilket inte är så bra direkt. Men jag vill fortsätta att träna eftersom jag mår så otroligt bra av det. Så det ska jag fortsätta med, men jag ska verkligen äta vad jag känner för och när jag vill.. För ja vill varken gå ner mer eller gå upp, eller jo gå upp lite kan jag ju tänka mig eftersom jag väger väldigt lite. Men verkligen inte gå ner mer! Så träna, men att äta exakt vad jag vill japp!! =)


Söta busiga sessan sover, jag har precis tagit ett avslappnande bad, längesen jag kunde göra de, brukar bara duscha snabbt efter gymmet typ. Så det var skönt, älsklingen vilar lite också. Vid halv 4 kommer mamma, syskonen och allan! Då blir det fika och en massa prat, myspys! Så det blir en väldigt lugn söndag, skönt det med. :P


Jag och älskling ska beställa mat idag, han tar såklart pizza  ;) och jag ville egentligen ta bakad potatis men den resturangen verkar inte vara öppen mer :s så får väl ta kycklingrulle eller någonting liknande. Men det ska jag unna mig idag i alla fall.

Känns som jag börjar bli sjuk också? inte okej .. Börjar i alla fall bli förkyld. Täppt i näsan ganska mycket typ hela tiden?, nyser hela tiden ( 3-4 gånger i rad) och sedan känns det som de bränns i halsen? aja, bara vila och ta de lugnt & hoppas på att Nessa inte smittas om det är någonting, men hon har inte vart sjuk hittils fast både jag och baby har det så hon kanske klarar sig hihi.


ha det en fortsatt bra söndag ni alla! Puszar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0