120215

Hejsan. Igår så träffade jag och nessa min mormor ( hennes g mormor ) .. Så vi åt lax och potatis, busade en hel del med sötnosen, älskar när man får henne och skratta såå mycket, när man kryper efter henne och jagar henne och kittlar! Hon älskart!!:P Sedan tog vi en lång promenad i snön som har kommit hit :/ .. Sen blev det till affären och sen kom jag och nessa hem. Då blev det städning i toan och köket.


Idag blev det simning, 1400 meter. Skönt att man gör lite olika grejer på gymmet varje dag, så man inte tröttnar. Sedan så gjorde jag hallon smoothie. Mjölk och frysta hallon! Grymt gott blev det, iiiiiih!!
:P Nu sover sessan, när hon vaknar ska vi äta mat, och sen kommer pappa och skjutsar oss till marieberg, ska träffa elin och hennes son där, så blir en hel del lek och prat där. När jag kommer hem ska jag fixa lite till här hemma, hihi.

Förresten, igår på alla hjärtans dag så fick jag blommor och en söt liten nalle av min älskling!! =)

Pussar!



Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg! följa varann? :)

2012-02-15 @ 14:08:53
URL: http://matildaniclasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0