120209

hejsan. Igår så var det storstädning i hela lägenheten, bytte lakan, filtar på soffan, dukar på borden och allt de dära. Men fintfint blev det i alla fall, känns som man får städa varje dag när man har barn, och de får man ju nästan?:P hehe leksaker överallt och så med. Så igår tog det de mesta av min tid. Så blev mest gym och promenad, sedan städ och myspys och bus med lillan såklart.



Idag så har jag lekt en massa med sötnosen, älsklingen jobbade från 6 imorse tills 7 ikväll, ja hela dagen och kvällen, stackarn, menbra med extra pengar men fasen så jobbigt för honom :c .. Men i alla fall så det blev morgon mys med stumpan :P, sedan kom peter, och tog hand om henne medan jag cyklade till gymmet. Gymmar vid 9 på torsdagar, eftersom då öppnar gymmet senare. Denna vecka har jag gymmat från söndag tills idag då, för imorgon åker vi till Gävle, till dina! :P Jag och älsklingen. Vanessa kommer vara hos hennes mormor i västerås hela helgen, hihi! Imorgon vid tre kommer hennes mormor och hämtar henne, och vid 5 går vårat tåg dit. Kommer nog köpa med lite godis som vi kan ha och gotta oss på när vi ändå sitter där i två och en halvtimme.  ha ha planerat sedan i måndags vad jag ska köpa ;)



Sedan lite senare träffade jag och nessa en vän, vi pratade lite och tog en halv lång promenad, med tanke på att de e sååå kallt ute men i alla fall. Sen kom nessas morfar hit med bilbarn stolen, blev lite prat det med, sen har de mest blivit lugnt, fixat med tvätten, lagat mat till älsklingen, och åter igen plockat lite. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0