Jul på Liseberg!

Vaar som sagt i Göteborg igår. :P Eller först åkte vi & hälsade på farfar i typ två timmar, han bjöd på mat. Tog typ 3 timmar att åka till farfar, ( men vanessa sov kanske två timmar ) så skönt för henne. Sedan var det ungefär 1 och en halvtimme till Liseberg.. :// lite små jobbigt. Sedan var det svin kallt ute, eftersom man sutttit så mycket i bil, men det var riktigt trevligt och mysigt där ändå :P Tog inte så mycket bilder som vi tänkte, men några fina blev det i alla fall!! Sen när vi kom till bilen, var våra tår frusna, speciellt mina som inte tinade upp förens halvvägs hem kanske .. tog typ 3-4 timmar hem.. Juste, poåvägen till Farfar, så började en bil sladda ( antagligen körde han på något halt elller något berg med snö ) .. Men vi vaar bakom bilen, inte långt bakom, pappa fick tvärnita, asså hade vi varit 2 sekunder längre fram hade vi krockat med den bilen, för den bilden snurra runt flera varv..+ att det var motorväg! Bra att pappa såg det i tid nog!!! alla vi fick chock xD förutom vanessa som inte förstod något, vilket var bra! =)
 

Mot sliutet när snuttan frös och jag bar henne, så krama hon mig hela tiden, så otroligt mysigt!! Finns en bild på det längre ner, man se rbara henne ansikte, myspys! 
 
 
 
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sophie - miss Trucker ☆

Så mysigt! var längesedan jag var på julmarknaden på Liseberg, men minns att de var hur fint som helst :)
Usch, det gäller att ta de försiktigt ute i halkan!

2012-12-11 @ 12:56:40
URL: http://sophiemargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0