121219

Hallå!
 
 

När jag lämnat snuttis på dagis idag så cyklade jag vidare till stan, köpte ett par efterlängtade byxor till mig!
Lovly! Sedan köpte jag en till jul klapp till älsklingen min. Efteråt blev det möte en stund och sen vare bara & cykla hem igen, men jag stannade förbi Saigon och handlade mat hem. & till älsklingen som han ska få ha till matlåda imorgon! 
Nu tittar jag på gamla avsnitt av One tree hill som går på tv, så sjukt bra är dom! Efter avsnittet ska jag diska och hänga upp tvätten & sedan blir det iväg och hämta min älskade snuttis!!
Så Sjukt jobbigt att lämna henne idag, hennes vanliga fröknar hade möte, så det var andra personal där.. :// ..så hon blev väldigt ledsen när jag skulle gå,  hon grät och grät och grät, aldrig sett henne gråta sådär mycket. Jag var så otroligt nära på att ta tillbaka henne och säga att hon får komma imorgon. Men jag slår vad om att det bara var sådär i ett par minuter, sedan blev allt säkert underbart bra igen! :P Hon är för go hon. Men hon är inte rädd för killar eller så längre, utan hon var bara trött och ville vara med mamma! 
 
 
 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0