121218

Hallå!
 
 

Fyller då 22 år idag, känns knappt kan jag säga. Vet knappt hur gammal jag är, när någon frågar mig så brukar jag få fundera ett tag innan jag kan ge svaret xD .. 
 
I alla fall, snuttan fick sluta klockan 3 på dagis idag, och älsklingen var ledig.
 
I helgen fick jag ett iphone skal, blommor, bad grejer, present kort på gina tricot, Rihanna parfymen och en tröja =)..
Idag fick jag massor med blommor, pengar, Bon Jovi biljetten och har några presenter kvar & öppna senare.:P
 
Vanessas farmor och farbror var här förut på en liten fika, och sedan vid 5 kom morfar hit på besök. Åt smörgåstårta!! Mums!! Sedan fick t.o.m Vanessa en present från morfar haha.. Men det gör ingenting, bara de inte blir en vana,:P och hon älskade leksaken!! :P
 
Nu försöker älsklingen natta snuttan, men det har varit en väldigt bra helg och Tisdag! Får se vad som hitts på imorgon. Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Natalie

SMÖRGÅSTÅRTAAA! <3
Åååh vad mumsigt!

2012-12-18 @ 20:43:25
URL: http://tyypnattha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0