121213

Hallå!
 
 

Så sjukt trött jag är .. Nyligen nattat vanessa, och som alltid ... så somnade jag där.. sov säkert nästan en halvtimme innan älsklingen undrade vart jag var ha ha .. 
 
 
Igår så träffade jag Tobias på stan, efter mötet. Vi gick runt och kollade efter lite smått & gott ( kurser ) .. Vi vill läsa Teckenspråk tillsammans.. :PFår se om de blir så, försökt ringa en person hela dagen idag -.- .. sedan sökte jag Engelska B .. för klarar jag den, så kan jag plugga vidare så ja ..
 
 
Idag cyklade jag efter träningen till vivalla och träffade en gammal vän och efteråt drog jag upp till stan med Tobias och solade och senare mot eftermiddagen när jag hämtat gullhönan från dagis, så åkte vi med pappa/morfar och köpte lite alkohol till helgen och sedan köpte jag en till julklapp till nessis..:P
 
 
Nu ska jag se nya 90210 avsnittet, sen sova, e hur trött som hellst -.- .. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0