120815

Hellu :)
Såg att jag fått mycket mer besökare till bloggen, kul! Skulle vara kul om man fick någon kommentar ibland också ;)
Igår fick jag lämna snuttan på dagis för första gången :) Allt gick jätte bra. Men när jag kom tillbaka blev hon extremt mammig å ville inte lämna mig för en sekund. =) ..
 
Idag fick jag lämna henne lite längre, i en och en halv timme, jag tog en promenad och gick till affären. Allt gick super duper bra för snuttan, men hon blev överlycklig å se mig, hon kände på sig redan innan jag drog att jag skulle gå igen så hon blev lite ledsen. Men hon har det kanon där borta på dagis :) .. Nu är det studiedagar imorgon och fredag, så ingen dagis där inte. Men på måndag ska hon äta där, och på tisdag ska hon t.o.m sova där. Sedan ska inskolningsdagarna vara klara typ? Men hon klarar sig såååå fint. Kommer dock bli jobbigt och så tomt utan henne i ett x antal timmar. När man varit hemma med henne sedan hon föddes så blir det ju så! =)
 
 
Imorgon ska jag och Vanessa åka med Tobias till Elin och hennes fina familj i degerfors! Det blir kul! :D
 
 
Kramz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0