120809

Hej hallå! =)
 
Gud vad jag är stolt över min dotter!! Fasiken vad duktig hon var där, jag kan lova på nästan allt att hon ville i "smyg" att jag skulle gå därifrån ha ha =) .. nej men det var riktigt kul, var där ca en timme.. Satt och prata, lekte med vanessa och en till pojke.. Sedan lekte vanessa med en pojke och två fröknar.. Hon t.o.m tog tag i ena frökens hand och ville visa henne något, stora stora tjejen!! Mamma och pappa är så stolt över dig! Så det gick kanoners! Ska dit imorgon 9.30 till 11.00 . Sedan är det tre dagar nästa vecka eftersom torsdag och fredag den veckan e det studiedagar. I alla fall, ssedan nästa vecka märker vi om jag ska vara kvar eller inte. Idag gick i alla fall allt utmärkt! Tills jag får ett jobb så kommer Vanessa få gå tre dagar i veckan, och 5 timmar om dagen. Från 9 till 14.00.. Vilket blir perfekt, då får hon vara med på deras aktiviteter och leka av sig en hel del. Tisdag,onsdag och torsdag blir dagarna! Fast då jag jobbar, den 4 september och ett par dagar frammåt, då ska hon få gå på dagis lite annorlundare! Men hon hade verkligen jätte kul idag och jag är alldeles överlycklig! :D
När älsklingen kommer hem från jobbet ikväll, så ska vi kolla igenom lite papper och fylla i det som behövs, så att jag kan lämna det imorgon till personalen.
 
 
vanessa sover sedan typ kvart över elva ca. Hon somna i vagnen direkt efter dagis. Så hon hann inte ens äta :c skulle ju hem och äta egentligen :c .. Men hon får mat så fort hon vaknar, lilla tjejen! Sen får vi se vart dagen leder :) Kramz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0