kokar inom mig...

Jag blir så arg, arg och återigen arg! För ett par veckor sedan fick jag hem en beställning av WEN. Jag hade beställt för månader sedan, och jag kryssade inte i att jag ville bli medlem utan jag ville bara ha den gången, någon månad efter igen fick jag en till WEN och jag tänkte aja what ever kan ta denna gång då. Sedan för ett par veckor sedan fick jag en igen. De ville jag inte ha, tanke på eknomin och allt. Så jag gick ner till posten och sa att jag inte vill ha den, så dom skulle skicka tillbaka den. Perfekt tänkte jag. Nu fick jag en påminnelse av dom, som jag ska betala omgående. Hmm.. Jag ringde dom och berätta att jag skickat tillbaka och vill inte betala för något jag inte fått eftersom jag inte vill ha det. Dom sa men du skickade bara tillbaka den, du skulle ringt oss efter. Då tänkte jag , men hur fan skulle jag kunna veta det?! det stod ingenstans,dock påstod han att de stod i ett välkomst mail, men nej nej och återigen nej. De stod ingenstans, dubbel kollade liksom! Men han sa i alla fall att jag måste betala. Jag sa t.o.m att jag inte ens kryssade i att jag ville bli medlem och få nästan varje månad. Men enligt honom så hade jag gjort det, men fan heller.. Jag hade inte gjort det.. Man märker ju vilken jävla koll de äckliga personerna har, dom vet ju fan ingenting, dom gör allt för å tjäna pengar! Idioter är vad dom är! aja, så blir o betala i alla fall, för vill inte att man ska få betalningsanmärkning eller något, men jag blir så jääävla helvetes arg på att jag ska få betala för något jag inte ens fått och som jag inte ens ville ha :s ..+ räcker de inte med att man skickar tillbaka varorna, måste man nu också ringa och säga: hej tänkte bara säga att jag skickade tillbaka varorna?" skojar dom eller. Det var något jävligt nytt, för de har aldrig hänt förut!
Tummen ner för kundservice på Guthy Renker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0