Första April ♥

Idag vaknade stumpan klockan 5... -.- .. Jobbigt, men vi gav henne välling i sängen, hopp om att hon skulle somna om, men icke icke.. Så gick upp med henne vid 6 tiden. Då fick hon lite yoghurt och jag åt lite flingor. Sedan skulle jag träna på min crosstrainer. Det gick bra, hon satt och lekte nästan hela tiden, sedan tog vi ett varmt och skönt bad tillsammans, riktigt gosigt var det.
Vid åtta gick jag och väckte älsklingen, sen så gick jag och la mig, en kvart senare kommer han in med nessa, då hade hon somnat. Så jag fick sova med sötnosen. Så vi sov till kvart i elva ungefär, ritigt skönt! Hon åt nyss lite mat, och jag åt flingor och macka. :P

Vet inte vad som händer idag riktigt, men mys med familjen blir det. Sedan kanske någon farbror till Nessa kommer och så hehe! Men en skön slapp söndag blir det allt. Kan vara skönt det med ju.
Kanske blir mcdonalds idag? typ månader sedan?/något år kanske t.o.m?
eller så lagar vi nått gott istället! :P



Ny månad, nya tag! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0