Ville bara säga att jag har den finaste och bästa fästman och dottern, ever. ♥
Jag är så glad att jag fick träffa min fästman, den 1 juli 2010 typ 2 på natten, på en fest. Började prata lite, sedan blev det mer och mer. Började bada på nätterna/morgonen, se på filmer tillsammans och sedan blev de sleep over osvosv. ♥ .. Sedan blev vi tillsammans den 28 juli 2010, en vän till oss frågade om vi var tillsammans, vi sa att vi inte visste, och sen den dagen har vi sagt att vi blev tillsammans då. Den 27 februari 2011 förlovade vi oss och den 13 juni 2011 fick vi våran underbara dotter, som gör våran dag värt att leva, helt magiskt! ♥ Jag tror verkligen inte att de finns någon gladare bebis? många har sagt det. Sedan har dom sagt "man märker att ni har det bra hemma" p.g.a att vanessa är så glad bland oss, och andra! ♥ och det är sant, vi har det hur bra som hellst hemma. Visst, ibland föregår det tjafs osv, men det går över på ett klick typ. Men jag är så glad att jag fick just denna mennen i mitt liv och att vi fick våran dotter tillsammans, kan inte vara mer lycklig. ♥ Vet inte vad jag ska säga, eftersom det går inte o beskriva med ord om hur mycket dom betyder för mig, och hur mycket jag älskar dom. ♥ Men jag älskar dom högst på denna jord, miljontals varv runt jorden och tillbaka. ♥ Ni är det bästa som hänt mig och ni gör min dag värt o leva! ♥ Det är p.g.a er som jag stiger upp varje dag med ett leende på läpparna. ♥

Ville bara säga detta, och eeen dag, ska jag visa detta till lilla Nessis, så ska hon få se hur stolt jag är över henne hihi ;) Äsch, hon kommer bara tycka jag är knäpp, först tatueringen, sedan en "kärleksförklaring" haha ..


men vi blir så stolta över alla framsteg du gör stumpan! WE LOVE YOU VERY MUCH!



hahahah söt min på nessis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0