120428



Denna natt var hemskt jobbig. Ändå fast man la sig skapligt tidigt, klockan tio, på en fredag..
Vaknade tösen klockan 4 på morgonen, grymt pigg och ville leka, självklart orkade inte varken jag eller älsklingen det.
Men ja, hon fick lite välling, försökte få henne o sova, de gick inte..
Vid halv 6 tiden så tappade vi hoppet, & gick upp med na.. elle rättare sagt jag.
Hon lekte, jag halvsov, typ ha ha.
Hon fick lite mer välling, sen vaggade jag henne och äääntligen somnade hon, runt 6-halv 7 tiden då...
Gick o la mig med henne.. Sen vaknade hon halv 8, lika pigg.. Stod o pratade i sin säng gjorde hon..
Då vare bara och gå upp med na, lät älsklingen ligga kvar o sova.
Jag o tösen åt frukost, hon gröt, jag flingor. Sedan lekte vi lite.. Sen tränade jag! Ofcourse.
Går ju knappt en dag utan träning, aja. Sedan vart det mer bus, sen damsög jag hela lägenheten..
(förutom sovrummet som gubben sov i ) .. Plockade, fixade o donade! Sen när jag diskade,
så lät jag sovrums dörren vara öppen, då kröp vanessa in dit, ställde sig mot våran säng,
och skrek på sin pappa. han vaknade till efter en stund, tog upp henne o lekte, satte ner henne igen,
hon kröp iväg, sedan la han sig igen, hon tittade bak o såg han ligga i sängen igen, då kröp hon tillbaka
och ställde sig mot sängen och skrek på han igen haha vilken söt dotter vi har!
Då gick han upp såklart.   =)



Nessa sover, jag och älskling duschade nyss.. När nessa vaknar, ska vi väcka henne, och ge henne lite mat och sedan ut och cyyykla! Så fint väder vi har!! :P PUUUSZAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0