120427





Hellu. Fått en fråga om jag ska ha en frågestund snart, och ja, jag funderar faktiskt på det. Men inte än, men snart så. :P


Idag, så åkte jag nessa och hennes morar till m-berg och åt lite god mat, och kolla runt lite. Morfar var snäll nog och köpte två par skor till mig, och ett par till honom.:P Sedan köpte jag ett par skor till. Sedan köpte jag två par klänningar till Nessa, hon kommer bli såå fin i dom i sommar. :P Sedan vid 6 tiden kom vi hem. Cyklade till vivalla, sen åkte vi bil till m-berg, och sedan skjutsa han oss till vivalla igen och då tog vi cykeln hem. Klarade oss förbi regnet i alla fall, vilket var tur! :PNu ikväll blir det kex chocklad och sedan fruktsallad till någon film! Blir en myshelg! Puszar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0