120423

Hellu, idag hände samma sak. Allt försvann som jag skrev, slänger verkligen datorn snart, blir så arg!! jag ville hinna skriva klart innan äsklingen och matias kommer men aja.. Minns inte vad jag skrev så skriver väl vaad jag har gjort...



Förut idag så cyklade jag och nessis, hon somnade, så otroligt sött. Men fick skynda mig hemmåt och lägga stumpan så hon inte får ont i nacken. Sedan vid tre tiden kom Amaal på besök en stund, blev fika och en massa prat. Riktigt mysigt. :P  Sedan kom Tobias och Johannes över, vid halv 5. Riktigt kul då man inte träffat Tobias på år och dar, så vi hade mycket och prata om. Sedan stanna dom nästan två timmar.  :P Vanessa sover sött, då hon knappt sovit något idag, stackarn. Men hon sover nog för natten skulle jag tro. ;)



Nu kom precis matias hit, och älsklingen kommer nog närsom, dom ska se på fotboll, och jag ska väl också titta lite. hihi pussar. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0