120420 - pissväder...

Precis duschat o allt efter spinningpasset. Helt slut körd efter veckan. Så ska bli skönt o inte träna på hela helgen, längesen det var eftersom jag tränat mer nu än vad jag brukar :s ..



Förresten, eftersom vi flyttar kommer jag inte kunna fortsätta på samma gym oså, helt omöjligt att man kan cykla hit så tidigt på morgonen, och kan bara gymma morgon eftersom älsklingen jobbar som han gör. Men jag har ju somsagt en Crosstrainer, en träningscykel och sedan så beställde jag hem en as bra tränings grej, vene vad den heter.. men man tränar allt med den, magen, benen, låren, höften, rumpan, allt!! :P Grymt bra, så kommer få träna hemma istället + att man rör sig så mycket med lilla Nessis, alldeles för mycket hihi. Så det blir ju bra det. :P Så hålla igång kommer man ju göra! :P




Vilket skit väder vi har i sverige... så blir inge cykla idag, blir nog innedag. Eller inte nog, utan vill inte gå ut med nessis och göra så hon blir sjuk. Men ska till hennes g-mormor i alla fall, å äta lunch och så. Så får se om vi tar en promenad som vi brukar eller om vi busar en massa hemma istället. :P


Nu sover nessis, men hon vaknar nog snart. & jag e dödstrött. Pusszar!



Kommentarer
Postat av: Two trollfaces

Hej fin blogg! Bloglovinbyte?

2012-04-20 @ 11:47:47
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0