120416

Hejhej "bloggen" eller något.

I lördags så vart de lite drickande, inte direkt fest o supande, utan lite drickande med ett par vänner oså.
De var jag älskling linus sandra matte och elias en stund. Det var riktigt trevligt faktiskt, tog dock inga bilder :c får bli nästa gång. Men roligt var det allt. Men de slutade ganska tidigt då alla var så trötta o slitna. Men det var roligt så länge de varade, blev kortspel, mycket prat och ja trevligt var det. :P



I söndags när jag och älskling vakna, var de inga problem.. men sedan somna vi om, och jag vaknade med feber... det märkte jag eftersom jag var så otroligt yr, kunde knappt gå. Men tog alvedon och de hjälpte ganska snabbt. Tittade också på lägenheten, var helt okej. Så blir inflyttning den 1 juuni!!:P Ska bli så kul och flytta tillsammans med älsklingen, visst vi bor tillsammans nu oså, men de e inte samma sak, för då kommer vi flytta ihop tillsammans!! Inreda o allt på vårt sett, och ja helt underbart! Så jag längtar. Men nu är det de jobbiga som återstår... alltså att packa och ta isär alla våra grejer vi har, har ju köpt så mycket hem och det, och nu måste vi ju flytta det till vår nya lägenhet, men det e ju ett tag kvar då.  Sen senare på söndag vid 3 tiden kom Nessa och hennes morfar, och gud så glad hon var av att se oss!! :PMycket pussar blev det. Senare vid sex kom elias, då stack vi till rosta, där älskling och en massa skulle spela fotboll, så jag och nessa tittade på, men efter en stund blev hon gnällig så hon somnade vid halv 8 ungeför, sen börja de regna och vi fick skjuts hem. Nessa fortsatte sova och vaknade vid 5 imorse. Fått riktigt stabila dygnsrytm.


Idag e älsklingen hemma från jobbet, eftersom vi mår sisådär. Jag har typ ont i magen, känns som magsjuk fast jag inte spyr?  och man e lite seg i kroppen, o det. Han känner sig också lite krasslig, så han valde att stanna hemma. Det e bra för då kan båda hjälpa till med Nessis. Men hon sover nu, och v har precis ätit, ska se på ett avsnitt av Gilmore girls, sedan om jag orkar, blire att städa. Men får se, kanske lika bra och vila upp mig.

Puszar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0