120411

Igår träffade vi nessas g-mormor och hennes g g-mormor. Blev mycket prat, bus och så åt vi god mat.
:P


Idag så tog jag och nessis en promenad till stan, i regnet :/ men hade paraply så vi fick inge regn på oss. Träffade Nessas mormor, vi åt pasta sallad, sedan skulle hon på intervju, och då gick jag och Nessa o strossa lite på stan. Träffade faktiskt lite gamla vänner, riktigt kul var det!:P Men sedan mötte jag och nessa, hennes moster&mormor, gick och fika lite, och sedan kolla vi i lite affärer. Köpte två tröjor till vanessa, lång ärmade, som hon behöver. Sedan fick jag med tre örngott till kuddarna vi har på soffan, inredningskuddar. Hade ju jul örngott på fortfarande, men de e borta nu ha ha. :P


Ska se Greys anatomy nu. PUSS!


btw, jävlar vilken träningsvärk jag har !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0