120402

Idag jobbar älsklingen mellan 6-16. Vilket är bra för då kommer han hem tidigare + att på morgonen så äre såååå mysigt och ba myyysa med våran älskade dotter. Så ja, han slutar om en timme, skönt skönt.

Idag vaknade nessa klockan 6, men hon sov i sin säng hela natten vilket var super bra för stumpan. Hon somna en gång på förmiddagen men var bara ca en kvart så ja inge sömn där inte. Men jag tränade imorse hemma på crosstrainern. Medan stmpan lekte oså, Sedan myste vi en massa, sen började jag städa lite överallt här hemma, som behövdes. Sedan gick vi ut på en promenad, och kom hem lunch då jag började göra lunch till mig och nessa. Sedn har de varit en massa mys, och nyss vaknade hon.

Sitter o äter lite rostade majs och ska leka lite me nessis. haha så söt, man får inte vara någonstans för då ska hon dit också, sötnosen min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0