110922

hejsan. idag tränade jag som vanligt, sedan träffade jag och lillan, elin och zacke, tog en promenad, snacka en massa skit oså, :P ihi. Sedan så kom pappa o hämtade upp mig och lillan, då åkte vi till farmor o hälsade på henne i sjukhuset :c .. Hon mår inte så bra, vi åt smörgås tårta och snacka en hel del, sen kom vi hem, då hängde jag upp tvätten, diskade och fixa lite. Nu sover lillan, älsklingen e hos peter o fixar lite bilder som vi sedan ska skriva ut o ge till mormor imorgon när ja o lillan ändå ska dit. Sen måste vi upp på stan o fixa lite dopkort o grejer.  :P

På lördag blir det polen :P, så jag och älskling har packat resväskan och sånt, typ mina kläder för mestadels xD haha..

jag och älskling prata också om att kanske ta en sista minuten resa någon stans, nästa månad. Kanske till något varmt land? oohohoho lockande. :P. Eller kanske till London, väldigt mysigt det med. Tänkte dra med någon dit också hehe. Hoppas hoppas hoppas det blir av! Då kommer lillan vara hos någon en helg. Eftersom vi blir nog bara borta en helg och kanske 2 dagar eller så. Men vi får se mer hur de blir sen. =)



Nu ska jag lägga mig o soffan o dega o vänta tills älsklingen kommer hem, då ska vi se något avsnitt av Solsidan, tittar om på dom igen ha ha xD Sjukt sköna är dom.


Massvis med Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0