110916 ♥

hejsan.  Imorse gymmade jag som vanligt, sedan så busade jag med lillan. Sen kom hennes farmor, så vi satt o snacka , kanske två timmar något? om hur de var när man var liten o förut, riktigt kul. Aldrig snackat med varann så mycket förut som vi gjorde idag :P. Sedan kom pappa o hämta mig, prinsessans farmor satt hemma med prinsessan eftersom hon sov, onödigt o väcka na. Då pratade jag och pappsen om ny lägenhet oså, kanske kan ta över hans chef lägenhet som verkar as bra, men får se, ska prata med leszek , sen ska pappa prata med hans chef lite också hehe. Får se som sagt :P . Sedan åkte jag och pappa till Siba, där han köpte en plattång till mig, som är inbyggd locktång. Han sa : du fyller ju 20 år och 9 månader på söndag ;) " hahahah söt. Sjukt snällt av han!!!:P♥ Sedan skjutsa han hem mig, kanske ska dra dit med älsklingen och prinsessan på söndag, eller så kommer han hit.  Sedan fick jag hans goda köttfärssås, bad om receptet, han skulle skriva ner det eftersom det är hans recept, och världens godaste köttfärssås är det!! ♥ Så det ska vi äta idag ;) men nu vaknar nog sötisen snart, hon rör på sig så mycket, så ska sluta. Pussar!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0