110914.

Idag så tog lillan två sprutor :c .. Hon gallskrek verkligen, jag blev fan ledsen av att se henne så rädd och att hon fick lite ont, men de gick bra sen. Hon kommer eventuellt få feber idag eller imorgon, de brukar i alla fall bli så, så blir en jobbig natt för oss eventuellt, men vad gör det, bara så att lilla hjärtat mår bra, så gör vi det! Sedan sa barnmorskan att hon redan kan så mycket, att hon utvecklas väldigt bra och snabbt, och att hon kommer utvecklas snabbt. Sedan sa hon att hon bara måste säga att lilla Vanessa blir så bra behandlad och allting, så hon gav mig och leszek beröm:P

Efter det så stack jag o lilla hjärtat hem till peter, älsklingens bror. Peters tjej o son var där + deras mamma. Så vi satt där o snacka en massa, även om ja inte kan polska xD i alla fall, sedan färgade peters tjej mitt hår blondare, + klippte mig lite, hon är frisör så. Var där kanske två o halv timme ungefär, sedan stack ja o hjärtat hem, laga mat o mös, nu vakna hon nyss, hon sov kanske 1 timme i alla fall.  :P


Btw. imorse var jag klantig, eller det är bara förnamnet... Åt flingor, sedan tappade jag mobilen i skålen :c .. urk.. Inte direkt första gången något sånt händer mig... menmen.. har badat med mobiler, tappat i toan osvosv.. Menmen, den funkar som den ska fööörutom att inneljudet i mobilen inte funkar.. Så folk kan ringa, men jag kommer inte höra dom, men dom hör mig så, jag snackar i headset sålänge, och då går det jätte bra, då kan man prata. Men pappa ska kolla sina papper om mobilen var försäkrad. Sedan får vi se.

Imorgon ska jag och hjärtat till mormor, mormor ska ta hand om vanessa ungefär en timme medan jag gymmar, sedan ska vi vara där o fika och sånt. Sen får vi se vad som händer, är väl där en stund på förmiddagen till någon gång på eftermiddagen i alla fall. ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0