110909♥




Våran lilla flicka har blivit så stor o duktig! ♥ Hon har börjat ta tag i saker lite smått, och så för hon in de i munnen. Sen när jag eller någon annan håller i henne i händerna så tar hon upp sig, då vet man att hon verkligen vill upp, men gud så duktig hon ääär!! :P Skit kul är det. Inte ens 3 månader än, men den 13 september är hon 3 månader hihi. ♥

Tränade förut en timme, kondition. Har bestämt att jag ska träna kondition varannan dag, och varannan dag göra andra saker på andra gym maskiner och så tränar jag 5 dagar i veckan, varje vardag dock. :P
Men duschade nyligen, och sitter o lyssnar på sötan som ligger o sprattlar o pratar bredvid mig i soffan hihi.
Undra vad dagen idag har o bju på? blir i alla fall en promenad senare, lek med sötan och lite serie, sen får vi se vad som hitts på. Hoppas hon blir trött snart så att jag o hon kan vila lite, börjar bli trött igen xD


Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0