110906- utedag.

Tjenare. Idag har jag gymmat som vanligt, som jag gör varje vardag, alltså 5 dagar i veckan. :P
Sedan efter det gjorde jag en hel del mat till sessan, sedan tog vi en promenad till vivalla där vi träffade Elin o hennes söta son Zackarias. Vi var där inne o busade en hel del, lekte med dom, snacka en massa skit o fikade. Sedan tog vi en tripp till maxi och hon handlade lite, sedan gick vi tillbaka till henne o tog lite bilder på barnen. Sedan följde hon med en bit och sedan fortsatte jag hemmåt. Riktigt mysig dag var det. Sessan fortsatte sova lite i vagn grejen så jag ställde mig o gjorde i ordning mat till älsklingen som när som skulle hem ifrån jobbet hihi. :P
Nu sover sessan igen, o elias är här. Så blir väl o lägga sessan snart och sedan kanske vi tre tittar någon film o sen sova? vart uppe sen 5 - halv 6 idag.. Så lite seg o trött är man idag, + att man gick massviiiis! ♥ 




Undrar om lilla sessan ska bli en sådan karate kid? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0