110904

Igår fyllde älsklingen hela 27 år!! :P Så pappa var barnvakt, de gick riktigt bra. Då började de komma lite folk hit, vid 6 tiden typ. Så vi drack, snacka, körde lite öl spel och hade de riktigt riktigt jävla skoj. Men nu har man en baksmälla och känns att man aldrig mer vill dricka ha ha. Men vi ska inte dricka på ett bra tag i alla fall. Nu saknar jag och älskling våran fina dotter, hon kommer snart hem. Då ska vi pussa på henne heeeeela dagen lång, ooooh gud hihi. Lilla stumpan.
Vi åkte till mc donalds förut idag, jag som aldrig äter sån mat ha ha. Men jag åt bara lite pommes, inte så hungrig, så nu blire o äta lite nudlar och vila sig i soffan innan pappa kommer med våran dotter.
När jag vaknade imorse berättade älsklingen att jag hade spytt i sömnen, de var bra att han vaknade inatt när jag spydde, annars hade de gått illa. Men dricker ju inte alls ofta, är väl därför. Men jag har inget minne av att jag spydde, jag vaknade ju inte fast han försökte få mig o vakna. Men han hjälpte mig o soy i alla fall vilket som är bra hehe. Men äsch nu måste jag sluta, blev helt snurrig. Men så blire o gymma imorgon igen hihi. ♥



Btw, polen den 24 september! :P


Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0