111030

Hejsan. Igår så kom prästen hit så vi planerade dopet och Vanessa gudfar var här. Det gick riktigt bra och det känns bra och var skojigt! :-)


. Sedan så åkte jag älskling Vanessa och hennes gudfar upp på stan, mötte några andra och sedan gick vi o shoppade kläder :-). Älskling har vunnit pengar ha ha så vi handlade lite till mig och Vanessa, o spel grejer till baby. Jag handlade ett par jeans, leggins, tunika och en tröja. Såg en snygg jacka som jag antagligen ska köpa senare. Lilla hjärtat fick två klänningar och ett par jeans. Hennes farbror köpte bodys till henne.


Sedan gick vi och åt Kina mat :-). Sen hem till babys mamma o satt där en stund. Sen blev de hemmåt. Vanessa sov från kanske 9 något till 6 :-). Duktig tjej. Sen från 7 typ till 20 över 9. Lite sovmorgon idag alltså;-).

Idag e de tråkiga söndag och det blir en lugn dag! Ha det bäst. Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0