111027

Hej. :-). Idag tränade jag klockan 9 istället för 7. Leszeks bror tog hand om lillan ca en timme ^^ kul för dom hihi. Sen sov jag o sötan från tolv till tre. Vid 4 tiden kom natta hit o busade en massa med lillan oså. Mysig och roligt :-). Sedan så städade jag lite här hemma, busade med lillan. Sen kom älskling o Adam hem från jobbet, de skulle fixa något med x-box som älsklingen köpt. Efter en stund kom Natta och Karlsson, de hade köpt en fin badbalja, tallrik bestick i glas till lillan! Super snällt och fint! <3. Nu tittar jag på lyxfällan, medan älsklingen spelar o vinner pengar ;) ^^. Sötan sover, hon har ändå bara sovit en gång idag så hon är trött. I natt sov hon från halv tio igår till 7 imorse!! Duktigt!! <3. Nu snart blire en serie, unforgettable. Ny serie som verkar riktigt bra! Puss och ha det bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0